Учебный кабинет


СОДЕРЖАНИЕ ПАСПОРТА УЧЕБНОГО КАБИНЕТА



Титульный лист (указать учреждение образования, наименование документа – Паспорт учебного  кабинета №…, ФИО заведующего кабинетом, учебный год).
2. График работы учебного кабинета.
3. Задачи работы учебного кабинета.
4. План развития кабинета на текущий учебный год, перспективный план развития кабинета на ближайшие пять лет.
5. Инвентарная опись имущества кабинета.
6. Перечень средств обучения, учебного оборудования кабинета  (должен быть систематизирован заведующим кабинетом).
7. Учебники и учебные пособия (должны быть систематизированы заведующим кабинетом).

8. Методические и электронные ресурсы по предмету.

Крытэрыі ацэньвання кабінетаў

п/п
Крытэрыі
6.1
Наяўнасць пашпарта кабінета, які змяшчае:


·               інвентарную ведамасць на вучэбнае абсталяванне;
·               пералік ЭСН;
·                пералік дыдактычнага матэрыялу;
·                каталог бібліятэкі кабінета;
·                графік работы кабінета;
·                план развіцця кабінета;
·               графік занятасці кабінета;
·               аналіз работы кабінета за мінулы год

6.2

Нарматыўнае прававое забеспячэнне, якое рэгламентуе адукацыйную дзейнасць на 2 і 3 ступенях агульнай сярэдняй адукацыі


6.3
Агульны стан кабінета:

·               афармленне кабінета (эстэтычнасць, якасць афармлення, адпаведнасць патрабаванням сучаснага дызайну для вучэбных памяшканняў);
·               арганізацыя рабочых месц індывідуальнага карыстання для вучняў (у залежнасці ад іх росту, стану зроку, слыху і напаўняльнасці класа);
·               парадак размяшчэння і захоўвання вучэбнага абсталявання, метадычных дапаможнікаў, тэхнічных сродкаў навучання і г.д.;
·               выкананне правіл бяспечных паводзін (наяўнасць і стан аптэчкі, размяшчэнне кабеляў апаратуры, сродкаў пажаратушэння, замацаванне мэблі);
·               забяспечанасць і стан мэблі, абсталявання


6.4
Тэхнічнае і інфармацыйнае забеспячэнне:

·               наяўнасць сучасных ЭСН;
·               распрацоўка камп’ютарных прэзентацый выкладчыкамі, іх выкарыстанне ў адукацыйным працэсе;
·      наяўнасць электронных дапаможнікаў (па   
      прадмеце);
·               доступ да сеткавых крыніц інфармацыі;
·               база электронных практычных і праверачных матэрыялаў;
·               арганізацыя рацыянальнага размяшчэння ЭСН.
6.5.
Вучэбна-метадычнае забеспячэнне:

·               укамплектаванасць метадычнай літаратурай;
·               укамплектаванасць вучэбнай літаратурай, слоўнікамі;
·               укамплектаванасць даведнікамі, інфармацыйнымі матэрыяламі;
·               наяўнасць наглядных сродкаў навучання (мультымедыйных, аўдыя-відыяматэрыялаў), іх сістэматызацыя;
·               наяўнасць дыдактычнага і раздатачнага матэрыялаў, іх сістэматызацыя;
·               актуальнасць пададзеных матэрыялаў, адпаведнасць комплекса сродкаў навучання стандартам адукацыі і адукацыйным праграмам;
·               наяўнасць, змястоўнасць, эстэтычнасць, актуальнасць стэндаў, перыядычнасць абнаўлення матэрыялу;
·               работа настаўніка над тэмай па самаадукацыі
6.6.
Арганізацыя работы кабінета ў інавацыйным рэжыме:


·               наяўнасць планаў урокаў, метадычных распрацовак, метадычных рэкамендацый, якія пацвярджаюць выкарыстанне сучасных адукацыйных і інфармацыйных тэхналогій;
·               наяўнасць матэрыялаў, якія адлюстроўваюць работу кабінета ў інавацыйным рэжыме (прыцягненне кабінета ў эксперыментальную дзейнасць, укараненне здароўезберагальных тэхналогій і г.д.);
·               наяўнасць аўтарскіх распрацовак, запатрабаваных ў адукацыйным асяроддзі раёна, школы;
·                вядзенне партфоліа вучняў, маніторынг вучэбных дасягненняў па класах
6.7.
Арганізацыя работы кабінета ў пазаўрочны час:


·       наяўнасць і змест плана работы з высокаматываванымі і адоранымі вучнямі (матэрыялы алімпіяд, конкурсаў, віктарын, тэсты і г.д.);
·       наяўнасць матэрыялаў для арганізацыі самастойнай работы вучняў па выкананні праектаў даследчай дзейнасці;
·       наяўнасць планаў правядзення прадметных тыдняў, экскурсій, тэматычных выстаў і г.д.;
·      наяўнасць лепшых праектных і творчых работ  
      вучняў

6.8.
Здароўезберагальная прастора:


·      захаванне санітарна-гігіенічных норм (асвятляльнасць ля дошкі, адпаведнасць мэблі росту вучняў, яе маркіроўка);
·      зялёныя зоны;
·      паветрана-цеплавы рэжым;
·      інструкцыі па тэхніцы бяспекі;
·      зрокавыя трэнажоры;
·       наяўнасць у кабінеце элементаў, якія станоўча ўздзейнічаюць на эмацыянальны стан вучняў

6.9.
Захаванне адзінага стылю ў афармленні кабінета





Комментариев нет:

Отправить комментарий